gość_94e3d
2020-08-03 14:16
Miałem bilety dla 2 osób na 11-15.07.2020 trasie : KRK-MUC-Tivat (Czarnogóra) i powrót Podgorica-VIE-KRK, kupione na stronie Lufthansy. Po znalezieniu informacji o anulowaniu lotu/lotów pod koniec czerwca, na profilu na Lufthansie można było poprosić o zwrot, co zrobiłem. Próbowałem się dodzwonić na infolinię, żeby się upewnić, ale mi się nie udało. Pieniądze wróciły na kartę po około 14 dniach. Jak ktoś nie ma profilu, to chyba na stronie Lufthansy też znajdzie miejsce, gdzie można poprosić o zwrot.
gość_eb5b2
2020-08-03 12:47
Najlepiej zadzwoń na infolnię (warto poczekać!) i zgłoś problem,
najlepiej zarejestruj datę i godzinę.
Ja po takim zgłoszeniu otrzymałem zwrot w 3 tygodnie.
Powodzenia!
gość_35564
2020-08-02 07:54
Ja zrobiłem to na infolinii bez kłopotu ale mokry kupowałem bezpośrednio na stronie LH
gość_666a9
2020-08-02 00:35
Skoro wiesz, ze pytanie padało milion razy, to dlaczego sama nie poszukasz sobie odpowiedzi? Google ci nie działa, czy może palce za bardzo bolą?