Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_18306
2018-09-17 17:22
gość_73fd3: pytasz naprawdę czy na zlecenie ? Ja stwierdzam jedynie fakt.
gość_73fd3
2018-09-16 20:00
gość_18306 - doświadczyłeś czy konfabulujesz?
gość_18306
2018-09-16 14:16
Jeśli między marcem, a lipcem/sierpniem jest 273 proc. wzrostu to musi się to odbyć kosztem jakości obsługi. Stąd brud, smród, ciasnota i długie oczekiwanie na wydanie bagażu bo firmy handlingowe nie mają sezonowego potencjału !!!
filipsta1
2018-09-16 13:06
320f6. Coś za coś. KRK zyskuje na pasażerach z Katowic okolicy, gdyż KTW prawie nie ma linii tradycyjnych.
gość_320f6
2018-09-15 20:45
KTW zyskuje w sezonie na pasażerach z KRK i okolicy . KRK praktycznie nie ma czarterów a ludzie tez jeżdżą .Wystarczyć popatrzeć na okoliczne parkingi i rejestracje samochodowe. To dobrze ze mieszkańcy Krakowa maja taka opcje bez względu na nieudaczników z lotniska w KRK
mechanik59
2018-09-08 13:14
gość_d2443 Yyyy skoro są sezonowe to jak mają wpłynąć na rzekomy spadek jeśli ich nigdy zimą nie było.
gość_1a356 - coś spektakularnego ogłosili we Wrocławiu, że w 5 miesięcy odrobi 1 mln.? Po co piszesz takie bzdury?
filipsta1
2018-09-08 11:03
Na chwile obecną wg systemu rezerwacyjnego Wizzair. Wygląda na to, że w sezonie letnim 2019 wrócą wszystkie kierunki zamknięte na zimę oprócz Memmingen. Zwiększenie częstotliowści: Doncaster z 5 do 7 lotów tygodniowo, Charków z 2 do 3, Katania z 2 do 3. Malta za to dostępna 3 razy w tygodniu, a Dubaj 2. Dortmund dalej 18 tygodniowo, Luton 21. Reyklavik 3 w szczycie sezonu. Oczywiście to tylko wg systemu rezerwacyjnego stan na 8 sierpnia
gość_d2443
2018-09-08 10:04
Do filipsta 1 : Odpadaja tez kierunki sezonowe z Ktw ktore wplynely na statystyki Burgas Split Alghero Podgorica Bolonia Faro Porto
filipsta1
2018-09-07 20:36
gość_1a356 - Mógłyś wymienić te 12 kierunków od W6? Pytam poważnie. Nie ma Agadiru, Eilatu, Glasgow, Bari, Neapolu, Bolonii i Lizbony. Teneryfa poleci rzadziej o jedną rotacje tygodniowo, ale za to Kutaisi zostaje na zimę. Doszły rotacje na Luton, Torp, Eindhoven, Dortmund. Może nie bedzie aż tak źle. Porównując ilość lotów tygodniowo samego Wizza (o ile się nie mylę) wychodzi -6. Do tego mamy Charków, którego nie było na poprzednią zimę i Ateny
gość_03b9f
2018-09-07 17:06
gość_de2dd KTW w tym roku równo 5 mln, a GDN niecałe 5,1 mln. W przyszłym roku, chyba KTW wskoczą na podium
gość_b282c
2018-09-07 17:03
Nie będzie spadków w Katowicach. Odpada 12 kierunków ale sporo też startuje od W18. Będzie lekki plus.
gość_1a356
2018-09-07 15:17
Spadki od sezonu zimowego beda bolesne.Wizz kasuje 12 kierunkow z tego lotniska.Pomimo ze Enter Uruchamia Oman, Wyspy Zielonego Przyladka ,Gambie to nie wyrowna strat.Wroclaw chyba przegoni Katowice pod wzgledem odprawionych podroznych.
gość_b6a03
2018-09-07 14:25
KTW rozkładają sie na 4 porty KTW OST WRC i KRK a GDN jest sam jedyny w promieniu 200 km. Więc jak na taka lokalizacje radzą sobie nieźle. Za niedługa przybędzie charterów i nowości a do tego cargo jako jedyne po WAW więc nie jest źle.
gość_1c9b9
2018-09-07 14:10
Obsluga Poczty Polskiej jako ochrona lotniska sama wytnie klientow swoim chamskim zachowaniem, to najgorsze lotnisko z jakiego latalem pod wzgledem uprzejmosci nie wspminajac o czepianiu sie wszystkiego co metalowe najlepiej aby pasazerowie wogole nie przychodzili z bagazami pod ich stanowiska.
gość_de2dd
2018-09-07 12:09
@gość_99fe7 Z przegonieniem GDN może być problem. GDN w promieniu kilkuset (no, może 200-250) nie ma konkurującego z nim lotniska ani regionu a KTW - wręcz przeciwnie zarówno Małopolska z KRK (odległe o ok 100 km) jak i Dolny Śląsk z WRO (175 km). W pewnym sensie GDN jest skazany na miejsce na podum
gość_b9fac
2018-09-07 11:21
Brawo, swietne wyniki!
Na przegonienie GDN generalnie nawet w przyszlym roku nie ma szans, ale
dystans sie znaczaco zmniejsza.
gość_d96bb
2018-09-07 10:48
KTW nie przegonią GDN, bo KTW, to lotnisko sezonowe.
Tam zimą niewiele się dzieję, a czarterów już nie tak wiele, jak latem.
Zimą tylko Kanary, Egipt i Egoztyka
gość_99fe7
2018-09-06 20:58
gość_de2dd Różnica o 288 pasażerów to kwestia dwóch Enterów mniej. Jesienne spadki zaczną się dopiero za kilka dni. Wtedy wrócą ostatni z Antalyi, Burgasów, Warn, Rodosów, Heraklionów itd
Jakby KTW dołożyły jeszcze kilka procent dosłownie, to mogą myśleć o przegonieniu GDN
gość_de2dd
2018-09-06 17:28
Myślałem, że przeskoczy 700K ale chyba już zaczynają się "jesienne spadki" (w sierpniu minimalnie mniej pasażerów niż w lipcu)